Chrisin Hatunu fln @CB97
24 January, 07:37
Takip edilrnlerine baktim her milliyetten kiz var bu yuzden hemen engelledim kesin yan gozle bakar bu bana hic ugrasamam
Uzatmayin Amg @UzatmayinAmg
15 January, 04:29
Bütün Sosyal Medya platformlarından sonra buradayız. Biz her yerdeyiz. Bizi takip etmeye ne dersin? #takip #zen
ellanin elli tonu @pismanmiyimyoo
17 December, 01:37
takiplesmeye basladik iyi hosda hikayelerime bakmiyo bu



tavuklu pilav @kahveterstepkiyapiyobende
03 December, 06:05
ya 9lardan bi kiz engellemis beni takiplesmiyoduk bile tanimiyom da okulda da bi cekine cekine bakiyo naptim anana mı sovdum manyak misin sizofren mı a guzel kardesim
Alfa GÖKTÜRK @alfagokturk_
02 December, 05:43
Takip edin 🙃
emir sert @yumemidesuunee
26 November, 12:11
BAKTIM E AYNI YERE GIDIOZ AMK sonra takip etmiş gibi olmasın diye bekledim de gittim sonra işte arkadasimla konusuodum yanımdan geçti seslendim resmi göstermek için dönüp bakmadı...
Zeynep ... @_kitapkolikk
02 November, 10:18
24 takipçim var Allahım çok unluyum
love maze @Yoonmin
20 October, 11:31
arkadaslaaaaaaaarrrr beni 100 takipci yapsanıza 💗💗
Bilal224 ??? @Bilal224
24 September, 08:26
29 takipçim olmuş la ne mutlu bana o kadar görüşümü paylaşmadım ama insanlar demekki kafa yapımı sevdi



ellanin elli tonu @pismanmiyimyoo
30 July, 01:42
hayatım boyunca hicbi işte başarılı olamicam sadce futbol takip edip tek başıma ölcem galiba
Aren Quartz @Aren
21 July, 01:45
hiçbir şey iyi değil, daha dün babamla kavga ettik ve şu ana kadar ki en büyük kavgamızdı, notlarım iyi değil, uyku düzenim yok, her günüm birbirini takip ediyor(du). Ama ben sadece resim çizip iyi hissetmek istiyorum..
D E S E S ¤ @deses_pere
21 July, 11:00
Sıkmaya başladı zenweet yine çalışmalarımı takip etmek istiyosanız instagram adresim deses_pere
Chrisin Hatunu fln @CB97
18 July, 11:16
Birini stalklarken yanlışlıkla takip ettim imdat
darwin izm @ddarwinizm
12 July, 10:55
siteyken kullanıyordum hesabım gitti büyütmek için takip etmeniz yeterlidir teşekkürler;) ahahahahaha
Sılayım ama Cansu Dere Değil @nerdeoeskibihterler
09 July, 04:24
Bu dünya ben ve 58 takipçim için dönüyo iyi bayramlar



Hiçbir şey Bulunamadı!

Üzgünüz, ancak {{search_query}} arama sorgunuz için veritabanımızda hiçbir şey bulamadık. Lütfen başka anahtar kelimeler yazarak tekrar deneyin.